Hoi Raimond,
in de loop der tijden veranderen zaken en inzichten. zo ook met de SV. In het begin kon veel, nu gaan we langzaam maar zeker naar een periode waarin we zaken duidelijk neer moeten zetten, en dat kan er toe leiden dat bepaalde mogelijkheden ophouden te bestaan. Let wel, ik beslis niets alleen hè. Behalve jij heeft ook Arnold een stel sleutels van de toko, gekregen onder bepaalde voorwaarden. Dat gegeven leidt er toe -wat mij betreft dan hè- dat we voorwaarden aan zoiets koppelen, en die voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, mits......
Ik wil duidelijkheid.
Ik heb alleen mijn werktelefoon, daar op krijg ik dus ook jouw smsjes. ik heb een caseload van 72 cliënten en dus heb ik mijn telefoon vaak uit aan het eind van de middag en het begin van de avond. En dus lees ik ze met enige regelmaat te laat.
De angel is er eerst even uit, da`s alleen maar mooi. In de ontwikkeling van Noarderloft zal er wel eens een hobbeltje ontstaan waar we met ons allen overheen moeten. Dit was er wellicht eentje, maar we komen er altijd wel uit met ons allen.
Wat mij betreft
Groet, Roel