Lucht Schietvereniging Noarderloft

Zonder lucht kom je er niet!
Het is nu vr 04 apr 2025, 23:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: check check double check
BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2013, 23:55 
Actief

Hallo,

Bedankt voor jullie uitleg. Het is mij allemaal een stuk duidelijker geworden en ik heb er nu dan ook begrip voor. Wat verantwoordelijkheid betreft er zou inderdaad wat kunnen gebeuren. Niet onvriendelijk bedoeld maar e.e.a. kwam inderdaad wat bot over. Ik ben inderdaad al vaker op andere dagen in de Tike geweest Borden ophangen ( 25 stuks met bevestiging materiaal gekocht)opruimen lampen monteren enz. maar natuurlijk ook even schieten. Door mijn onregelmatige diensten ben ik heel vaak niet in staat om langs te komen schieten/klussen. Als ik dan vrij ben is er ook nog een thuisfront die mijn aanwezigheid apprecieert. Ik was wel erg blij met deze mogelijkheid maar ben hier blijkbaar te vrij in geweest. De reacties op eerdere klus/schiet sessies waren ook wel aanmoedigend te noemen. Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik wel eens op andere dagen langs kwam. Ik moet bekennen dat ik dit keer geen berichtje aan Roel gestuurd heb om te vragen of hij ook nog langs komt. Misschien komt dit omdat ik meestal geen bericht terug krijg Roel is nog van de rooksignalen denk ik :lol:

Al met al jammer maar begrijpelijk wat betreft de verantwoording.

Ik heb afgelopen dinsdag de lampen die ik niet nodig had uit gedaan. De 100 meter heb ik weer helemaal opgeruimd samen met mijn ouwe heer. We zijn vaak niet in staat om na het schieten op te ruimen dus doen we het soms op andere momenten.

Groeten Raimond

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: check check double check
BerichtGeplaatst: do 29 aug 2013, 13:42 
Actief

Hoi Raimond,

in de loop der tijden veranderen zaken en inzichten. zo ook met de SV. In het begin kon veel, nu gaan we langzaam maar zeker naar een periode waarin we zaken duidelijk neer moeten zetten, en dat kan er toe leiden dat bepaalde mogelijkheden ophouden te bestaan. Let wel, ik beslis niets alleen hè. Behalve jij heeft ook Arnold een stel sleutels van de toko, gekregen onder bepaalde voorwaarden. Dat gegeven leidt er toe -wat mij betreft dan hè- dat we voorwaarden aan zoiets koppelen, en die voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, mits......

Ik wil duidelijkheid.

Ik heb alleen mijn werktelefoon, daar op krijg ik dus ook jouw smsjes. ik heb een caseload van 72 cliënten en dus heb ik mijn telefoon vaak uit aan het eind van de middag en het begin van de avond. En dus lees ik ze met enige regelmaat te laat.

De angel is er eerst even uit, da`s alleen maar mooi. In de ontwikkeling van Noarderloft zal er wel eens een hobbeltje ontstaan waar we met ons allen overheen moeten. Dit was er wellicht eentje, maar we komen er altijd wel uit met ons allen.

Wat mij betreft ;)

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]