Lucht Schietvereniging Noarderloft

Zonder lucht kom je er niet!
Het is nu zo 06 apr 2025, 06:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 430 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: De Bouwploeg
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2013, 13:56 
Actief

Nou, de baas komt alleen. Atie is voor school bezig en Douwe in de kost.
Enfin, tot straks!

Grtz, Jeroen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2013, 14:25 
Actief

Nou, maar eens kijken wat we vandaag kunnen bereiken, dus.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 17 jan 2013, 19:47 
Actief

En we zijn gisteravond weer lekker bezig geweest. De vloer begint droog te worden en op de schietpunten is weer heel wat modder en rommel verwijderd. Het begint er haast al netjes uit te zien!
Verder is er een hoek uit een van de platen van de kogelvanger geslepen zodat deze op zijn plaat kon komen te staan en is er nog een plaat naast gezet. De volgende keer vastlassen?

We moeten nu verder met het maken van de kogelvanger achter in de hal. Dit zal waarschijnlijk toch overdag moeten gebeuren, want het is er erg donker en het laatste stukje vloer is niet echt vlak.

Ook moet de rommel uit de kantine gehaald worden en moet er aan de stroomvoorziening gewerkt worden. Achter in de hal op de banen hebben wij slechts 110V. Zeer waarschijnlijk is er een fase van een 380V aansluiting aangesloten. Het is de bedoeling dat de stroomvoorziening allemaal van de andere kant van de kantine gaat komen. Ook een dagklusje vanwege het licht.

Verder is het de bedoeling dat we na iedere klusdag/avond nog even een uurtje gaan schieten, want de kogelvangers staan er!

Iemand nog een goed idee voor een (tijdelijk) low budget toilet? Iemand een chemisch toilet over?
We zijn eigelijk op zoek naar een sanbroyeur o.i.d. Aangezien we geen dikke afvoerpijp naar het riool hebben. We hebben wel een kleintje.

Groeten,
Ben

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 08:52 
Actief

Zaterdag ben ik er om 1 uur

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 12:30 
Actief

Ik ben er zaterdag tussen 10 een 11, samen met een lasapparaat (met lasser), misschien een compressor en plasmasnijder mochten we die nog nodig hebben.

De stroomvoorziening is een zorgpunt. Blijkbaar laat onze electricien het afweten. Kunnen we daar zelf iets in doen? Ik weet er wel iets van, maar om nu te zeggen dat ik echt een betrouwbare installatie in elkaar kan sleutelen...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 18:08 
Actief

Hoi,

nog even over het schijthuis en zo. Er is een toilet aanwezig in het gebouw, er is dus ook een riool of een septic tank. Volgens mij is het prima mogelijk om een normaal toilet te plaatsen en de afvoer aan te sluiten op de bestaande toiletpot. We moeten dan even opzoeken waar de afvoer ligt, maar dat zal het probleem niet zijn toch?

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 22:21 
Actief

Hoi allemaal,
heb woensdag weer met plezier werk verzet. Wat ik mis is coordinatie en structuur. is het mogelijk om een document in het forum te maken waar iedereen in kan werken en dingen in kan zetten, een checklist. verder zou het dan goed zijn om een inschrijflijst van klussers te hebben en een lijst van benodigd materiaal en gereedschap. er zou een checklist moeten komen voor kogelvangers, schietpunten, kantine, electriciteit. het opruimen zou kunnen als we al regelmatig kunnen schieten, dan half uur voor het schieten ff opruimen. ik ben op internet aan het zoeken naar een website waar je een checklist kunt maken waar de bouwploeg toegang kan krijgen zodat ook afgevinkt kan worden wat gedaan is.
noteer mij maar weer voor volgende week woensdag.

Groet, Cor

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 22:25 
Actief

He Roel,

Beterschap!!!!!! Ik hoop je snel weer te zien zonder slangen. Nou eentje dan. haahahah

groet, Cor

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 22:28 
Actief

Kutje bef!!
Deadlines met school of werk! Het lukt me steeds niet om mee te helpen!
Aankomende woensdag gaat wel lukken zover mijn planning is!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 19 jan 2013, 00:28 
Actief

Hoi,

ik was van plan om morgen even aanwezig te zijn, maar ik weet niet of me dat gaat lukken en of het zinvol is.

Ik ben het helemaal met je eens Cor, een inschrijflijst is een goed idee. Je zou een topic aan kunnen maken, dat moet ook wel werken. Vergis je trouwens niet, werk komt in dergelijke gevallen altijd neer op dezelfden. En dat betekent dat zaken wel wat langzamer gaan dan we zouden willen. Komt nog bij dat er soms mensen zijn die zich opwerpen als de grote expert op een bepaald gebied en vervolgens geen reet van zich laten horen.

Ik heb voor volgende week woensdag een nieuwe schutter uitgenodigd. Het minste wat we voor elkaar moeten hebben is een tafel van waar we kunnen schieten en misschien de mogelijkheid om een bak koffie te zetten....

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 430 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]