Lucht Schietvereniging Noarderloft

Zonder lucht kom je er niet!
Het is nu vr 04 apr 2025, 23:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Klusdag 02-11-2013
BerichtGeplaatst: za 02 nov 2013, 19:52 
Actief

Was de vloer in de keuken en kantine een beetje netjes opgedroogd?

Groeten,
Ben

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 nov 2013, 20:30 
Actief

Eeeehhhhh,

ja. Was. IN de vorm van verleden tijd en zo. Toen de heren vanochtend kwamen moet het ze zeer aan de ogen hebben gedaan. Toen ik om half drie nog eens aan kwam kakken was de vloer weer op hetzelfde niveau als woensdagavond Ben....

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 nov 2013, 20:50 
Actief

Vlak voor de ft wedstrijd nog maar een keer?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2013, 14:44 
Actief

Hallo,

Bij deze wil ik een ieder aanwezig op de klusdag bedanken voor de inzet! Ondanks het niet enorrm grote aantal klussers is er toch een hoop werk verzet.

- De muren van de kantine zijn verder geisoleerd.
- De muren in de kantne zijn schoongemaakt waarbij de vloer helaas weer vies is geworden (sorry Ben).
- Er is een pad gelegd naar de ingang van onze schietbaan.
- De tafels zijn nog twee keer gelakt (hopelijk zijn ze woensdag weer droog :mrgreen: ).
- De electra is aangepakt waardoor je nu zonder zaklamp in de kantine kan gaan zitten.
- Er zijn klinkers gelegd op de 100 meter maar er moeten er nog heel wat bij gelegd worden.

Niet alle klussen zijn afgerond maar het zal ook nooit helemaal af zijn ;)

Groeten Raimond

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2013, 20:49 
Actief

Hoi,

that`s right Raimond. En er is zelfs nog meer gebeurd. Maar dat hebben jullie kunnen zien in het topic op LB.net.

Ik ben van mening dat de kantine klaar zou moeten zijn voor de wedstrijd van 16 november. Dat is gemakkelijk gezegd voor iemand die de komende weken iets anders aan zijn kop heeft, maar ik wilde het toch even kwijt.

Ik denk dat de FT wereld een wereldje is waarin nog wel eens verteld zou kunnen gaan worden over Noarderloft, dan kunnen we beter maar zorgen dat we opvallen in positieve zin.
Wat er dan moet gebeuren zijn de volgende dingen:
De kantine moet even klaar. "even" hè, (nogmaals de vloer schoon, voldoende zitplaatsen voor hen die een hap willen eten, warmte enzovoort).
Verder zullen we het aanzien van de baan moeten verbeteren. De bende zoals we die de afgelopen maanden hebben gezien kan eigenlijk niet. De helling naar de 25 meter baan staat vol met allerlei rommel, pallets, stukken tempex, twee karren en dergelijke. Dat zou eigenlijk allemaal moeten verhuizen naar achter de kogelvanger op de 35 of de 25 meter. Als ik de komende weken een gaatje heb zal ik er een begin mee maken.

Het plateau achter de schietpunten, daar waar de Oscar TVRSKI-stelling staat zou ook opgeruimd moeten worden. Behalve twee schiettafels ligt er allerhande rommel, waaronder een deur, stukken tempex, stukken hout en dergelijke. Dat moet er -vind ik- allemaal weg. Ook hier geldt dat als ik een momentje heb dat ik er mee zal beginnen, maar reken niet al te fanatiek op mij ivm bepaalde omstandigheden.

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2013, 19:31 
Actief

Er is een hoop gedaan zie ik. Niet door mij helaas.
Ben zaterdag morgen door me rug gegaan. Van de aardige dokter in het ziekenhuis van Doetinchem te horen gekregen dat het nog wel 2 weken gaat duren.
:evil:

Wat doet ge der aan? Nie veel nie.

Zal volgende week eens zien of ik nog wat kan doen. Schilderen/sausen ofzo.
Mag dat ook door de weeks overdag? Dan kan ik het mooi in mijn eigen tempo doen.
Of mogen we er allen zijn tijdens de "schietmomenten"? En ik weet niet of het een eis/wens is dat er altijd 2 of meer personen aanwezig zijn.

Groeten André

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2013, 20:55 
Actief

hoi,
de aanleg van een toilet is nog wel een dingetje. heb wat informatie ingewonnen. buizen kosten ongeveer € 100,- dan moet er nog waterleiding heen. heb ook ff gekeken naar porta potti 165 hoog model heb er een gezien op marktplaats voor € 10,- in Vrouwenparochie, Fr. het legen lijkt me geen probleem want bestuursleden mogen wel achter de blauwe deur en dan legen in het toilet. legen kan met schone handen. zou een goede service zijn voor dames en heren in nood.

graag een reactie.

Groet, Cor

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2013, 21:29 
Actief

Hoi,

@André. Geen probleem als je er alleen bent. Er is eerder eens daarover iets gezegd, maar dat had te doen met de openingstijden van de SV.

@Cor. Prima idee hoor.

Groet, Roel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 nov 2013, 07:46 
Actief

Cor, dat lijkt mij ook een goed idee.

Groeten,
Ben

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 nov 2013, 09:16 
Actief

Een tientje hebben we nog wel op de bank staan, dus aanschaffen maar. Is het niks dan kunnen we het ook nog weer doorverkopen. (of er op schieten...)

Groeten André

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]