Creatief wel, daadwerkelijk iets maken is altijd wat lastiger. Maar ik doe mijn best

Met een paar balkjes (ook voor de stevigheid in die wand) komen we een heel eind. Zoals al gezegt wil ik daar zaterdag ook best mee bezig met nog een poppetje zodat we aan het einde van de middag een functionele deur hebben. Het begint met meten en flexen, lijkt me zo. Als je morgen met die deur bezig wilt, kijk dan alvast even waar die moet komen, wat we verder nog moeten doen aan betegeling en misschien kun je al even uitmeten waar het ding (met kozijn) moet komen te zitten. Hou er rekening mee dat de beplating ook weer vastgezet moet worden (aan het kozijn, dus). Eigenlijk was ik van plan om een dwarsbalk hoog te zetten over de hele breedte van het halletje en daar twee staanders onder te zetten. Aan die balken wordt de wandbeplating weer vastgezet zodat het gat van de deur eruit geflext kan worden zonder aan wandstevigheid in te boeten. In de tussenruimte tussen de staanders komt de deur met een verhoogde drempel (om het water buiten de deur te houden). Die drempel wordt eerst ook een balk, die later misschien nog wordt voorzien van een betonlaagje. Boven de deur wil ik eigenlijk een dakje maken, en op termijn een electronisch slot en een camera. Als de deur er eenmaal inzit komt er aan de binnenkant nog wat van die schuimmeuk om de tocht en kou wat buiten de deur te houden.
Kun je je er een voorstelling van maken of moet ik het tekenen?