En we kunnen los!
We kunnen een zoot doelen lenen van Schalkhaar, inclusief wat we verder nog nodig hebben aan lanenummers e.d. Ik zal even een mooie uitnodiging formuleren.
Logistiek gezien zullen we die dingen op moeten halen, en weer terug moeten brengen. Ik heb een busje en aanhanger beschikbaar, dus ook dat moet lukken. Ik declareer wel de diesel, uiteraard

Mijn voorstel voor het programma:
Omdat het op een zaterdag is zullen de doelen op dinsdag opgehaald moeten worden. Dat is de 12e. Vervolgens moet er ook een baan opgezet worden, en dat zal op vrijdag moeten gebeuren. Daar ben je wel een dagje mee bezig, dat wordt dus ADV inplannen. Een beetje hulp wordt gewaardeerd. Alleen gaat het niet (op tijd) lukken. Met een man of drie komen we een eind. Er moet ook een bootje komen zodat we het water op kunnen.
Op de dag zelf:
* 10:00: de boel open, inschrijven, inschieten
* 13:00: start de wedstrijd. Omdat het HFT is zal het redelijk vlot gaan, denk ik, afhankelijk van het aantal deelnemers.
* Na afloop van de wedstrijd met z'n allen de doelen opruimen (gaat vrij vlot). Onderwijl worden de scorekaarten geteld. Eén doel binnen laten staan t.b.v. eventuele shootout.
* Prijsuitreiking
Ervaringen van Schalkhaar leren dat we rond een uur of 17:00 wel klaar zijn met de hele handel.