Hoi,
simpele manier om een kaart te zekeren tegen fraude is om `m te laten ondertekenen door de afgever van de kaart. In dit geval keukenprins Jeroen. Alleen een kaart met een pennen-handtekening is geldig. Een gekopieerde handtekening dus niet.
Vandaag de stoeltjes opgehaald. Bleken het go*****mme fucking kinderstoeltjes te zijn. Die hoef ik dus niet goedemiddag. Lul. Vervolgens afgereisd naar de Tike waar nog wat geklust is. Ik heb 6 van de 20 gaten dichtgemaakt aan de kant van de eendenbassins. Dunne tempexplaten op maat gezaagd, klemmen er mooi tussen. Wordt wel iets donkerderder maar da`s minder erg dan de kou die er door naar binnen komt. En het eventuele regenwater. Om maar te zwijgen van die vieze gore koude sneeuw. De spleten die openblijven kunnen we prima afdichten met de originele planken die er ooit in hebben gezeten. Vond Chris ook een goed idee.
Richard uit Assen kwam gezellig even langs. Ik had gezegd dat er vandaag niet zoveel te beleven zou zijn, maar dat viel erg mee. Even kennis gemaakt, rondreis door het gebouw gemaakt, en...lekker geschoot`n. Jullie hebben het fijnste van de dag gemist. Chris kwam met een ontieglijke pan allemachtig lekkere soep aanzetten. Omdat Hans, Richard en ondergetekende de enige aanwezigen waren hebben we met ons drietjes de pan soep maar soldaat gemaakt. Man, lekker hoor. 'Ik hou wel van een vlezig soepje' sprak Chris.
Woensdag dus weer. Is bijvoorbeeld maandag ook een optie? Ik wil desnoods wel even een paar uurtjes....
O ja, hebben jullie je al opgegeven bij de VVNL? Moet wel even hè. Laat het je niet overkomen, laat het er niet maar op aankomen. Luchtschutters zijn behoorlijk uitgerust met labbekak-dna. Doe wat! Wordt lid!
Groet, Roel