Lucht Schietvereniging Noarderloft

Zonder lucht kom je er niet!
Het is nu vr 04 apr 2025, 23:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

[ 4 berichten ] 
Dak bedekking
Raimond
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013, 14:14 
Actief

Hallo,

Een klus die nog is blijven liggen en die je eigenlijk voor de winter gedaan wilt hebben is het dakleer aanbrengen op plekken waar het nu lekt.
Boven de schietpunten moet het droog zijn om de nieuwe schiettafels te beschermen.
Het dakleer is er maar wie kan dakleer aanbrengen??? Of met andere woorden wie meld zich aan als vrijwilliger? Helpende handjes genoeg maar het is wel handig als iemand het doet die het ook kan zonder de toko in de brand te steken :shock:

Groeten Raimond

Read full news: Here
Link to topic: Dak bedekking
Comments: 5

Kogelvangers
roel
BerichtGeplaatst: di 06 aug 2013, 11:28 
Actief

Hoi,

er moeten nog een paar kogelvangers rechtop gezet worden. aan de rechterzijde van de 100 meter baan moet er minimaal eentje opgezet worden (liever twee) en aan de linkerzijde van de 100 meter baan moeten er ook nog twee opgezet worden. We hebben het eerder gedaan, als we met 9 man zijn hebben we voldoende mankracht.

Mijn voorstel is om dat zaterdag 17-08 te gaan doen. Meldt je hier maar aan als je tijd hebt en even komt helpen. Het schieten zal er dan voor een groot deel bij inschieten denk ik.....

Groet, Roel

Link to topic: Kogelvangers
Comments: 7

Toilet
roel
BerichtGeplaatst: di 20 aug 2013, 18:38 
Actief

Mann`n fan Sleat,
stean op, it is dei!
Skyt yn`e han
en balje dr mei!

(Mannen uit Sloten,
sta op het is dag.
Schijt in je hand
en ga er mee ballen)

Hoi,

bovenstaande is zo`n beetje de hele toiletbeleving in de Tike. Met andere woorden: We moeten nog even met de poepdoos aan de gang. De tweede boom rechts volstaat voor de gemiddelde man. Voor de gemiddelde vrouw al niet. Plasgootjes zijn nooit een geweldige verkoophit geworden, vrouwen zeiken alleen staand en dan ook nog eens alleen verbaal.

[...]

Link to topic: Toilet
Comments: 11

check check double check
Raimond
BerichtGeplaatst: di 27 aug 2013, 19:23 
Actief

Hallo,

Ik ben vandaag even naar de Tike geweest omdat ik morgen niet kan komen schieten. Toen ik voor de deur stond werd ik getrakteerd op een heerlijke frikadellen lucht. Ik dacht toen dat jullie wel flink gefrituurd moeten hebben. Ik kwam tot de ontdekking dat de frituurpan gewoon aanstond :shock: :o
Dit is al de tweede keer dat dit gebeurt. Buiten het feit om dat het veel stroom kost is het ook nog eens gevaarlijk denk ik.
Misschien moeten we even een kleine checklist maken voor de persoon [...]

Link to topic: check check double check
Comments: 11

Categories
Lokatie De Tike

Archive 2014
juni

Archive 2013
december
oktober
september