Lucht Schietvereniging Noarderloft

Zonder lucht kom je er niet!
Het is nu vr 04 apr 2025, 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Klus dag 28-7-2014
Raimond
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2014, 19:22 
Actief

Hallo medeschutters,

We maken al een tijdje met veel plezier gebruik van onze schietbaan maar er zijn nog steeds een aantal klussen die hoognodig moeten gebeuren. Dit zal u zelf vast niet ontgaan zijn.
We hebben op 28 juni 2014 staat er weer een klus dag gepland. We zouden het erg fijn vinden als jullie mee komen helpen om jullie schietbaan verder af te maken! Zoals jullie wellicht gemerkt hebben komen er steeds meer schutters en daarom moeten wij er voor zorgen dat mensen allemaal hun discipline kunnen schieten.

Wat moet er gebeuren:
- Aanleg deugdelijke elektra naar de schijnwerpers
- Afdakjes boven de borden
- vastzetten kogelvanger op de 100 mrt
- aanleg 25 meter pistool/geweer baan

Het zijn best wel een paar klusjes maar als we met een flink aantal mensen even de schouders er onder zetten is het niet ondoenlijk. Heb je zelf een idee over klussen die nog uitgevoerd moeten worden laat het aub weten via ons mail adres! De klussers dat zijn leden net als jij en ik. We kunnen zaken niet uit handen geven want dan zouden de kosten aanzienlijk stijgen.
Wat krijg je er voor terug? Een baan die voldoet aan uw wensen en waar we met zijn allen met plezier kunnen schieten!

Via de mail zal ik op een later tijdstip een beroep op jullie doen voor het meenemen van gereedschap.

Verder willen wij er nogmaals op aandringen het forum te gebruiken om mee te brainstormen over wat er nog moet gebeuren aan klussen en hoe de uitvoering hiervan moet.
posting.php?mode=post&f=20

Jullie kunnen je opgeven voor de klus dag door dit verzoek te accepteren maar jullie kunnen uiteraard ook altijd even mailen naar Noarderloft@gmail.com

Als ik nog zaken vergeten ben dan zullen die later aangevuld worden.
Mvg Raimond, Roel, Ben, Ferdinand, Hans, Andre en Arnold

Categories
Lokatie De Tike

Archive 2014
juni

Archive 2013
december
oktober
september
augustus
juli
juni